مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 12:372022-09-04اجتماعي

ترافیک در جاده های کرمانشاه روان است/ پیش بینی پارکینگ مرز خسروی برای 70 هزار خودرو


رییس پلیس راه استان کرمانشاه، از استقرار 90 تیم گشت پلیس در راه های استان خبر داد و گفت: تردد خودروها در محورهای مواصلاتی این استان به ویژه به سمت ایلام روان است.

- کیخسرو دستغیب رییس پلیس راه استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص وضعیت راه های استان با توجه به تردد زوار اربعین، اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مرز خسروی، از چند روز گذشته تردد زوار حسینی به سمت این مرز آغاز شد و هر روز شاهد تردد زوار بیشتری هستیم.

وی گفت: نیروهای انتظامی و پلیس راه در راستای تسهیل عبور و مرور و جلوگیری از گره های ترافیکی و حوادث جاده ای تدابیر آشکار  نامحسوس به صورت شبانه روزی در سطح راه های استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در محورهای ورودی استان از کنگاور تا حمیل بیشتر به سمت استان ایلام از حجم ترافیک روانی برخوردار است و در حوزه خسروی هم از ساعت 6 صبح تا 17 که هر لحظه به تعداد زوار اضافه می شود، مشکل خاصی نداریم.

دستغیب با اشاره به زیرساخت های مناسب مرز و حضور پلیس راه، عوامل انتظامی و یگان ویژه، افزود: در کمربندی قصرشیرین پارکینگ های از شهرداری، بخش خصوصی و ارتش فراهم شده که در حال پر شدن هستند.

وی گفت: پارکینگ ها برای 70 هزار دستگاه نقلیه شخصی پیش بینی شده و اگر بیش از این تعداد باشد، خودروها در مرز پرویز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در جاده های کرمانشاه روان است/ پیش بینی پارکینگ مرز خسروی برای 70 هزار خودرو

ترافیک در جاده های کرمانشاه روان است/ پیش بینی پارکینگ مرز خسروی برای 70 هزار خودرو