مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 12:122022-09-04ورزشي

سجادی در اردوی بوکسورها: از شما غافل نیستیم و در حد توان حمایت می کنیم


وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اردوی مشترک بوکسورهای ایران و هند گفت: در وزارت ورزش از شما غافل نیستیم و امیدوارم بتوانید سهمیه المپیک که در نوع خود موفقیت بزرگی است را بدست آورید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید را با حضور ایشان تجربه خواهیم کرد.

وی افزود: تیم ملی هندوستان در رنک ششم دنیا و سوم آسیا قرار دارد و از تیم های قدرتمندی محسوب می شود که قهرمانان آسیا و جهان در میان آنها حضور دارند و این اردوی مشترک می تواند به تیم ملی کشورمان کمک به سزایی کند.

رییس فدراسیون بوکس در ادامه با اشاره به ملی پوشان کشورمان گفت: تیم ملی بوکس ایران ترکیبی از جوانان با استعداد از اقصی نقاط کشور است که سرمربی تیم ملی به خوبی توانسته چکیده بوکس ایران را در قالب یک تیم جمع آوری کند؛ روند رو به رشدی را در بوکس ایران شاهد بودیم و سال گذشته نیز مدال تاریخی جهان را بدست آوردیم که امیدوارم بتوانیم این مسیر را به خوبی ادامه دهیم.

همچنین در سال 1400 موفق شدیم 19 مدال آسیایی و یک مدال تاریخی ارتش های جهان را به دست آوریم که در نوع خود بی سابقه بود و نشان دهنده این موضوع است که بوکس ایران حرکت رو به رشدی دارد.

ثوری خاطرنشان کرد: با توجه به اهدافی که در نظر داریم بدون شک نیازهای ما نسبت به گذشته متفاوت شده است؛ همه ما به دنبال تاریخ سازی در میدان المپیک هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی در اردوی بوکسورها: از شما غافل نیستیم و در حد توان حمایت می کنیم

سجادی در اردوی بوکسورها: از شما غافل نیستیم و در حد توان حمایت می کنیم