مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 11:372022-09-04اجتماعي

زوار خارجی به مرز مهران مراجعه نکنند


جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: از زوار خارجی می خواهیم جهت زیارت عتبات عالیات فقط به مرز شلمچه مراجعه کنند و از مراجعه به دیگر مرزهای کشور خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و فرمانده قرارگاه اربعین اظهار داشت: به منظور سهولت در تردد زائران هم اکنون 64گیت فعال در مرز مهران طراحی شده و زائران عزیز می توانند از این گیت ها عبور کنند.

وی افزود: پلیس خدمتگزار جمهوری اسلامی ایران 100درصد بستر را آماده کرده تا زائران با آرامش و امنیت کامل و در کوتاه ترین زمان ممکن از مرزها عبور کنند و به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در کربلای معلی ملحق شوند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا تصریح کرد: از مردم ایران می خواهیم با توجه به اینکه در میان زائران قطعا سالمندان و یا کودکان هستند حتما به موضوع توزیع زمان مناسب حرکت با توجه به وضعیت گرمای حاکم در مرز توجه کنند و زمان مناسبی را برای حرکت انتخاب کنند.

سردار شرفی بیان کرد: از چند روز پیش تا امروز و هر چه جلوتر می رویم حجم زائران به مرور افزایش یافته و پلیس گذرنامه از 2گیت فعالیت خود را شروع و هم اکنون 30گیت فعال داریم و آمادگی ارائه خدمات به زائران تا 64گیت نیز پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوار خارجی به مرز مهران مراجعه نکنند

زوار خارجی به مرز مهران مراجعه نکنند