مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 11:172022-09-04سياسي

توانمند سازی دانشجویان فعال باعث آگاهی هرچه بیشتر مردم می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت السلام مصطفی رستمی در مراسم افتتاحیه دوره توانمند سازی دانشجویان فعال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: - رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: آن چیزی که انقلاب را زمین گیر می کند، ناآگاهی است و توانمند سازی دانشجویان فعال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باعث آگاهی هرچه بیشتر مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت السلام مصطفی رستمی در مراسم افتتاحیه دوره توانمند سازی دانشجویان فعال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: آن چیزی که انقلاب را زمین گیر می کند، نا آگاهی است.

حلقه های میانی و توانمند سازی آنان باعث آگاهی هرچه بیشتر مردم است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به بیان مقاطع مختلفی از تاریخ ایران قبل از انقلاب پرداخت و شرایط علمی، فرهنگی و سیاسی آن دوران را نسبت به دوران قبل ازانقلاب بیان کرد.

وی با اشاره به پیشرفت های ایران از نظر علمی و سیاسی گفت: در حال حاضر کشور اسلامی مان ایران الگویی در تولید دانش نظیر علم نانو و صادرات محصولات نانو و جزو چهارمین کشور تولید کننده است.

وی افزود: در حالیکه ما با با دنیایی مواجه هستیم که جز زبان زور چیزی ندارد و اگر ببیند کشوری از هر لحاظ قدرتمند است سعی بر این دارد آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمند سازی دانشجویان فعال باعث آگاهی هرچه بیشتر مردم می شود

توانمند سازی دانشجویان فعال باعث آگاهی هرچه بیشتر مردم می شود