مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 10:122022-09-04اقتصادي

ضرورت کمک به خودروسازان در قیمت گذاری محصولات با آزادسازی واردات


نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با آزادسازی واردات، باید به خودروسازان داخلی در زمینه قیمت گذاری محصولات کمک کنیم تا زیان تولید کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- علی جدی در حاشیه بازدید از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد، ضمن زیبا و مناسب دانستن محصول ری را گفت: این خودرو با ظاهری زیبا و امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده، می تواند نیاز و خلاء موجود در بازار کراس اوور کشور را برطرف کند.

وی با تاکید بر ضرورت شناسایی نیاز و خلاءهای موجود در بازار و سیاست گذاری تولید با هدف تامین و رفع آن توسط خودروساز گفت: به طور حتم خودروسازان با دنبال کردن این مسیر، می توانند بسیار موفق تر عمل کنند.

جدی با اشاره به میزان بالای داخلی سازی در محصولات ایران خودرو گفت: صنعت گسترده ای در اختیار خودروسازان است و قطعه سازان زیادی در حال تولید و تامین برای آنان هستند.

وی خودرو ون را یکی از نیازهای موجود در بازار دانست و گفت: شرکت ایران خودرو دیزل محصول ون را به زودی وارد بازار خواهد کرد، این شرکت در زمینه نیاز بازار به خودروهای تجاری سنگین و دیزلی نیز کمبودها را شناسایی کرده و با تولید محصولاتی مانند کامیونت شش تن و هشت تن به بازار این بخش کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت کمک به خودروسازان در قیمت گذاری محصولات با آزادسازی واردات

ضرورت کمک به خودروسازان در قیمت گذاری محصولات با آزادسازی واردات