مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 09:222022-09-04پزشكي

برگزاری دوره دینی اعتقادی «شهید بهشتی» در دانشگاه علوم پزشکی قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، هجدهمین دوره دینی اعتقادی شهید بهشتی با عنوان افکار من جزیی از من است ، با حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در رشته های دندانپزشکی، - برگزاری دوره دینی اعتقادی شهید بهشتی در دانشگاه علوم پزشکی قم دوره دینی اعتقادی شهید بهشتی با عنوان افکار من جزیی از من است در دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، هجدهمین دوره دینی اعتقادی شهید بهشتی با عنوان افکار من جزیی از من است ، با حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در رشته های دندانپزشکی، پزشکی، پیراپزشکی، مهندسی بهداشت محیط و بهداشت عمومی در حال برگزاری است.

این دوره آموزشی با همکاری بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم از هفتم شهریور ماه آغاز شده و تا چهاردهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

تبیین مباحث اعتقادی جایگاه انسان در هستی، اثبات خدا و صفات خدای متعال، رابطه انسان با هستی، رابطه انسان با خدا، تفکر و تعقل، عبودیت و روش بندگی از جمله اهداف برگزاری دوره آموزشی شهید بهشتی است.

گفتنی است، تا کنون بیش از 650 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم تحت پوشش این طرح آموزشی قرار گرفته اند که ایجاد ارتباط صمیمی مسئولان مربوطه با دانشجویان، امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره دینی اعتقادی «شهید بهشتی» در دانشگاه علوم پزشکی قم

برگزاری دوره دینی اعتقادی «شهید بهشتی» در دانشگاه علوم پزشکی قم