مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 08:472022-09-04اقتصادي

بهره مندی 4 هزار خانوار از تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در طول یک سال گذشته 4هزار و 230 خانوار از تسهیلات 100 میلیون تومانی طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در استان بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات بنیاد مسکن اظهار کرد: در طول یک سال گذشته 4 هزار و 230 خانوار از تسهیلات 100 میلیون تومانی طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در استان بهره مند شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: از این تعداد 2 هزار و 400 واحد مسکونی مقاوم سازی شده به بهره برداری رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه، ضرورت مقاوم سازی در روستاها برهیچ کس پوشیده نیست، یادآورشد: برنامه اصولی مقاوم سازی خانه های روستایی علاوه بر ایمنی روستاییان موجب صیانت از سرمایه های ملی می شودکه در این میان آموزش دست اندرکاران ساخت و ساز روستایی و در نهایت رعایت اصول و ضوابط فنی و نظارت و همکاری ارگان های دولتی در ساخت و ساز روستایی می تواند در بهبود کیفیت ساخت و ساز مناطق روستایی موثر باشد.

خواجه ای خاطر نشان کرد: استان زنجان از حیث مقاوم سازی مسکن های روستایی جزو استان های پیشرو کشور محسوب می شود به طوری که در این زمینه از متوسط  کشوری بالاتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 4 هزار خانوار از تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی

بهره مندی 4 هزار خانوار از تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی