مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 07:322022-09-04پزشكي

کاهش 43 درصدی شمار مبتلایان کرونا در استان مرکزی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شمار موارد ابتلا به کرونا در استان مرکزی در هفته نخست شهریور نسبت به هفته پایانی مردادماه 43 درصد کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر علی علیمحمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: میزان بیماران بستری نیز 42 درصد و شمار فوتی ها نیز در این بازه زمانی 54 درصد کاهش داشته است.

وی تاکید کرد: اکنون 64 بیمار کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستان های استان مرکزی بستری و خدمات درمانی لازم را دریافت می کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در خصوص وضعیت انجام واکسیناسیون کرونا در استان مرکزی نیز اظهار داشت: جامعه هدف بالای 12 سال بیش از 95 و هفت دهم درصد نوبت نخست، 89 و هشت دهم درصد نوبت دوم، 51 درصد نوبت سوم و کمتر از 10 درصد نوبت چهارم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

علیمحمدی با اشاره به وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان مرکزی به لحاظ کرونایی گفت: در حال حاضر سه شهرستان آشتیان، تفرش و محلات در وضعیت قرمز کرونا و هشت شهرستان اراک، خمین، دلیجان، زرندیه، ساوه، شازند، فراهان و خنداب در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی ببان کرد: اکنون شهرستان کمیجان در وضعیت زرد قرار دارد و هیچ کدام از شهرستان های استان مرکزی در وضعیت آبی کرونا قرار ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 43 درصدی شمار مبتلایان کرونا در استان مرکزی

کاهش 43 درصدی شمار مبتلایان کرونا در استان مرکزی