مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 06:472022-09-04سياسي

واقعا نمی فهمد که مشکل غرب سانتریفیوژ و غنی سازی 20 درصد نیست؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی مطهری، در توییتر نوشت: با توجه به اینکه ما دنبال ساخت بمب اتم نبوده و نیستیم و از طرفی دانش هسته ای را کسب کرده و در صورت نیاز می توانیم اورانیوم 20% غنی شده را برای مصارف رادیودارو و کشاورزی تولید کنیم، - واقعا نمی فهمد که مشکل غرب سانتریفیوژ و غنی سازی 20 درصد نیست؟! نایب رییس مجلس دهم می گوید: پافشاری امروز مسئولان بر تضمین و راستی آزمایی و اتمام مسائل پادمانی بجا و لازم است، ولی اصلا نباید به اینجا می رسیدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی مطهری، در توییتر نوشت: با توجه به اینکه ما دنبال ساخت بمب اتم نبوده و نیستیم و از طرفی دانش هسته ای را کسب کرده و در صورت نیاز می توانیم اورانیوم 20% غنی شده را برای مصارف رادیودارو و کشاورزی تولید کنیم، فعالیت اضافه در این زمینه تاکنون صد ها هزار میلیارد تومان هزینه و سختی غیرضروری بر مردم تحمیل کرده و کشور را از پیشرفت درخور باز داشته است.

وی افزوده است: طوری رفتار کرده ایم که انقلاب مترادف با سانتریفیوژ شده و از برخی آرمان های اصلی خود بازمانده است.

البته پافشاری امروز مسئولان بر تضمین و راستی آزمایی و اتمام مسائل پادمانی بجا و لازم است، ولی اصلا نباید به اینجا می رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعا نمی فهمد که مشکل غرب سانتریفیوژ و غنی سازی 20 درصد نیست؟!

واقعا نمی فهمد که مشکل غرب سانتریفیوژ و غنی سازی 20 درصد نیست؟!