مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 15:222022-09-03اجتماعي

اجرای مانور بزرگ زلزله در تهران


معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از طراحی تمرین سراسری دورمیزی زلزله در کلانشهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مجید آرون معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اظهار کرد: طراحی تمرین سراسری دورمیزی زلزله در کلانشهر تهران  در پاییز برگزار می شود.

وی ادامه داد: این تمرین دورمیزی با در نظر گرفتن پیامدهای ناشی از وقوع زلزله با بزرگای4.

5 در مقیاس ریشتر در اثر فعال شدن گسل مشاء و با هدف ارتقاء سطح آمادگی ارکان سیستم مدیریت بحران کلانشهر تهران و فعال سازی ساختار فرماندهی یکپارچه شهر تهران برگزار شد و در این نشست ضمن تشریح روند اجرای تمرین، سهم و نقش کارگروه های تخصصی و ستادهای مدیریت بحران مناطق 22 گانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه کلانشهر تهران به دلیل واقع شدن در دامنه جنوبی رشته کوه های البرز و وجود گسل های اصلی (مشاء، شمال تهران، ری) و متعدد فرعی دارای شرایط ویژه ای است، تصریح کرد: تهران با دارا بودن بیشترین جمعیت شهری در کشور، تمرکز اکثر مراکز سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در آن و موقعیت ویژه ی زمین شناسی، از جمله نقاط بسیار حساس و در معرض خطرهای ناشی از رویداد زمین لرزه های بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مانور بزرگ زلزله در تهران

اجرای مانور بزرگ زلزله در تهران