مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 14:222022-09-03حوادث

هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری سایبری از شهروندان به بهانه اربعین


هموطنان باید دقت داشته باشند در صورتی که قصد خرید اینترنتی دارند فقط از طریق سایت های معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است اقدام به خرید کنند و هرگز فریب آگهی های دروغین را نخورند.

- هموطنان باید دقت داشته باشند در صورتی که قصد خرید اینترنتی دارند فقط از طریق سایت های معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است اقدام به خرید کنند و هرگز فریب آگهی های دروغین را نخورند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ در خصوص ترفند جدید کلاهبرداران سایبری برای کلاهبرداری از شهروندان در آستانه اربعین حسینی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی گفت: افراد سودجو در هر مناسبتی به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند و در آستانه اربعین حسینی نیز با تبلیغات دروغینی نظیر فروش لوازم ارزان قیمت سفر، سفرهای ارزان قیمت و اقساطی به کشور عراق و همچنین سوءاستفاده از عواطف و احساسات مذهبی مردم با بهانه جمع آوری کمک های مالی برای نیازمندان و .

اقدام به کلاهبرداری می کنند.

وی با بیان اینکه لازم است شهروندان هرگونه خروج از کشور را از طریق مبادی قانونی و معتبر انجام دهند، گفت: لازم است شهروندان وجه مربوط به نذورات را نیز به شماره حساب هیئت های مذهبی و مؤسسات خیریه معتبر و شناخته شده واریز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری سایبری از شهروندان به بهانه اربعین

هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری سایبری از شهروندان به بهانه اربعین