مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 13:022022-09-03فناوري

انواع سیم کارت های بین المللی


سیم کارت های بین المللی، به صورت فوری و از طریق پست به دست مشترک می رسد.

یعنی پس از ثبت نام و خرید این نوع سیم کارت ها، پس از مدتی مامور پست سیم کارت را در اولین فرصت و سریعترین زمان ممکن به دست کاربر می رساند.

- با توجه به سفرهای برون مرزی کاربران تلفن های همراه و هزینه های سرسام آور رومینگ، کاربران می توانند به جای پرداخت این هزینه ­های سرسام آور از راه­ حل های بهتری استفاده کنند.

کاربران می توانند یک سیم کارت بین المللی برای سفرهای خارجیشان تهیه و یا یک سیم کارت محلی در کشور مورد نظرشان خریده و از آن استفاده کنند.

با داشتن سیم کارت بین المللی می توانید با خیالی آسوده به سراسر دنیا سفر کنید و با تعرفه مناسب در تمامی کشورهای جهان به مکالمه با دوستان و آشنایان خود بپردازید.

خرید سیم کارت بین المللی کمی متفاوت تر از دیگر سیم کارت ها می باشد و نمی توان با مراجعه به تمامی مراکز فروش سیم کارت اقدام به تهیه آنها نمود.

سیم کارت های بین المللی توسط شرکت های مختلفی در سطح جهان ارائه می شود و این طور نیست که مثلا یک شرکت مسئول ارائه این خدمات بوده و تنها یک سیم کارت بین المللی در دنیا وجود داشته باشد بلکه سیم کارت های بین المللی با برند ها و نام های گوناگون به فروش می رسند که هر کدام از آن ها نیز در فضای رقابتی، خدمات و کاربردهای گوناگون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع سیم کارت های بین المللی

انواع سیم کارت های بین المللی