مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 11:172022-09-03اقتصادي

برترین مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معرفی شد


10 شرکت خصوصی و 10 مرکز دولتی در شمار 20 مرکز برتر عضو شبکه و ارائه کننده خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وجود معیارها و ملاک های صحیح و دقیق برای ارزیابی نقاط ضعف، قوت و چالش ها، از موارد مهمی است که به ارتقای هر سازمان کمک می کند.

از همین رو، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با رویکرد افزایش بهره وری زیرساخت های آزمایشگاهی کشور، ارتقای کیفیت خدمات و کمک به توسعه پژوهش های کارآمد، به طور سالانه و بر مبنای معیارهای دقیق و پویا، مراکز و آزمایشگاه های عضو را مورد ارزیابی قرار می دهد.

براساس ارزیابی سالیانه شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مراکز آزمایشگاهی عضو از حیث معیارهای گوناگون مورد بررسی قرار می گیرند و پس از شناخت عملکرد آنان در شاخص های گوناگون، رتبه این مراکز در میان سایر آزمایشگاه ها اعلام می شود.

ارزیابی بیش از 600 آزمایشگاه و 400 مرکز در ارزیابی عملکرد سال 1400 مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، 462 مرکز شامل 644 آزمایشگاه بررسی شدند که از این جمع، 551 آزمایشگاه با ارسال گزارش خدمات ارائه شده و فعالیت های خود در سال 1400، در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معرفی شد

برترین مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معرفی شد