مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 11:072022-09-03سياسي

بیش از هزار مکان غیرمجاز در مازندران شناسایی شد


یک هزار و 179 مکان غیرمجاز در اراضی ملی مازندران شناسایی شد که 509 مورد تعرض به جنگل، 485 تعرض به منابع طبیعی و 185 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی بود که یک هزار و 129 مورد در مالکیت اشخاص بود و 41 مورد دولتی و 9 مورد شرکت ها بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران صبح امروز در جلسه کارگروه فراقوه ای مبارزه با زمین خواری ویژه استان مازندران گفت: 72 ساعت پس از سفر رییس جمهور به مازندران برای شناسایی تغییر کاربری های غیر مجاز اقدام کردیم و یک هزار و 179 مکان غیرمجاز شناسایی شد که 509 مورد تعرض به جنگل، 485 تعرض به منابع طبیعی و 185 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی بود که یک هزار و 129 مورد در مالکیت اشخاص بود و 41 مورد دولتی و 9 مورد شرکت ها بودند.

وی ادامه داد: اقداماتی برای قلع و قمع بناهای غیرمجاز در استان انجام شد ولی به چرخه تولید کشاورزی برنگشتند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: ابزار لازم برای صیانت از زمین و منابع طبیعی وجود و منابع مالی و انسانی مورد نیاز وجود ندارد تا بتوان از زمین حفاظت کرد.

مسلمی اضافه کرد: قوانین و مقررات برای ساخت مسکن روستاییان باید تجدیدنظر شود تا مردم به روستاها برگردند و به تولید کشاورزی بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از هزار مکان غیرمجاز در مازندران شناسایی شد

بیش از هزار مکان غیرمجاز در مازندران شناسایی شد