مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 11:072022-09-03اقتصادي

پرداخت 84 میلیارد تومان وام به نیازمندان


مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران ،گفت: در پنج ماهه سال جاری نیز بیش از 84 میلیارد تومان تسهیلات در قالب 7840 فقره وام از طریق این صندوق به نیازمندان تهرانی پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، حسین خجسته فاضل، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران با تبریک گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی،گفت:هم اکنون 3 شعبه صندق قرض الحسنه امداد ولایت در سطح استان تهران به مشتریان خدمات ارائه می دهند؛ همچنین در تمامی ادارات کمیته امداد سطح استان تهران نیز خدمات قرض الحسنه به مشتریان ارائه می شود.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران درباره نحوه ارائه تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان، افزود: در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 10 میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و برای تسهیلات بالای 10 میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 200  هزار مشتری از خدمات صندوق قرض الحسنه در سطح استان تهران استفاده می کنند،صندوق به شبکه شتاب کشوری وصل است و 24 ساعته به مشتریان خود ارائه می دهد.

خجسته فاضل با بیان اینکه تسهیلات این صندوق در 6 سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی،تسهیلات درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 84 میلیارد تومان وام به نیازمندان

پرداخت 84 میلیارد تومان وام به نیازمندان