مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 09:472022-09-03ورزشي

انتقاد فغانی از جانبداری گزارشگران شبکه های استانی


علیرضا فغان با بیان اینکه گزارشگران شهرستانی آماتوری رفتار می کنند از تفاوت داوری در ایران و استرالیا گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ علیرضا فغانی داور برجسته ایرانی که قرار است در جام جهانی قضاوت کند، در گفتگویی با برنامه داورانه رادیو ورزش با بیان اینکه تفاوت های زیادی از لحاظ امکاناتی بین کشورمان و استرالیا وجود دارد در خصوص کیفیت قضاوت در استرالیا گفت: در لیگ استرالیا از نظر سخت افزاری امکانات بیشتری مثل VAR وجود دارد و از لحاظ روانی نیز آرامش من برای قضاوت در استرالیا بیشتر از ایران است.

فغانی درباره حمایت مسئولین اظهار کرد: زاکانی شهردار تهران از من حمایت ویژه ای کرد و در دیدار با او قول همکاری خوبی برای حمایت از کمک داورها داد و امیدوارم که در تیم داوری بتوانیم قبل از جام جهانی به هماهنگی کامل برسیم.

فغانی در پاسخ به اهمیت اختصاص روزی در تقویم برای داوران بیان کرد: ما روز جهانی داوران نداریم و فقط در داخل کشور ما تبریک می گویند و باید این را به فال نیک بگیریم.

داور بین المللی ایران درباره تاثیر نحوه گزارش گزارشگران بازی های زنده فوتبال بر داور گفت: در طول گزارش زنده رفتار آماتوری گزارشگران اجازه نمی دهد داور آرامش داشته باشد به خصوص در شهرستان ها که گزارشگران آماتور هستند و از تیم های خود حمایت می کنند و ما شاهدیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فغانی از جانبداری گزارشگران شبکه های استانی

انتقاد فغانی از جانبداری گزارشگران شبکه های استانی