مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 15:172022-09-02سياسي

مسئولان در رفع مشکل آب کشاورزی پلدختر شانه خالی نکنند


امام جمعه پل دختر به مشکل نبود آب کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: زندگی بسیاری از مردم پل دختر به کشاورزی گره خورده و اگرنباشد باید همه تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، اظهارکرد: سرکشی ها و بازدیدها خیلی خوب است، اما سرکشی هلی بردی قابل قبول نیست و این که رییس یک قوه در یک منطقه محروم حضور پیدا کند اما با مردم دیدار نداشته باشد، پذیرفته نیست.

وی افزود: در این رابطه هیچ توجیهی مبنی بر این که تیم همراه وی دیدار با مردم را قبول نکردند عذر بدتر از گناه است و در این صورت نیز رییس مجلس خود نباید قبول می کرد که با مردم دیدار نداشته باشد.

امام جمعه پل دختر با بیان این که شنیدن حرف مردم برای یک مدیر و مسئول مایه افتخار است، گفت: درد را باید از مردم شنید حالا یکی هم حرف تلخی بزند، پس سعه صدر مسئولان کجا رفته است.

وی افزود: نمایش خبری، تصویری و گزارش به مدیران دیگر کهنه و تکرار شده که اگر این گونه باشد گوش ها و چشم ها حوصله شنیدن و دیدن مسایل تکراری را ندارند، چرا که خیلی ها در سیل پل دختر سلفی گرفتند و رفتند و مردم را ندیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در رفع مشکل آب کشاورزی پلدختر شانه خالی نکنند

مسئولان در رفع مشکل آب کشاورزی پلدختر شانه خالی نکنند