مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 15:172022-09-02سياسي

احمدزاده: احداث سد آبریز ناجی مشکلات آب و کشاورزی در کهگیلویه


استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از روستاهای بخش سوق در کهگیلویه، با توجه به تنش آبی این روستاها، احداث سد آبریز را باعث مرتفع شدن مشکلات حوزه آب و کشاورزی کهگیلویه عنوان و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه جمعی از معاونین و مدیران کل، نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مدیران این شهرستان با حضور در بخش سوق از روستاهای این بخش بازدید و به بررسی مشکلات آن ها پرداختند.

بیشتر مشکلات مطرح شده در این بازدیدها در حوزه آب، راه، اشتغال و معیشت بود.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر هم مردم مشکلات را بیان کردند و هم مسئولان مشکلات را حضوری لمس کردند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان این که بیشتر مشکلات مطرح شده در حوزه زیرساخت جاده ها، آب و اشتغال بود گفت: به این مشکلات رسیدگی خواهد شد و تمام تلاش خود را برای رفع آن ها انجام خواهیم داد.

وی با توجه به تنش آبی در قسمت حومه غربی دهدشت افزود: در حال حاضر از پروژه ایدنک آب این روستاها تامین می شود که امیدواریم هر چه زودتر مشکلات این پروژه تمام شود که مردم این منطقه مشکلات آبی آن ها به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدزاده: احداث سد آبریز ناجی مشکلات آب و کشاورزی در کهگیلویه

احمدزاده: احداث سد آبریز ناجی مشکلات آب و کشاورزی در کهگیلویه