مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 15:072022-09-02سياسي

دشمن به دنبال بیان روایت وارونه از واقعیات جمهوری اسلامی است


دشمن به دنبال روایت وارونه از واقعیات جمهوری اسلامی ایران است، وظیفه ما در جهاد تبیین روایت صادقانه از اتفاقات قبل از انقلاب و جنایات رژیم طاغوت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز،حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه (س) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب و ملاقات با اعضای هیئت دولت از این دولت به خاطر زنده کردن امید و اعتماد مردم، خدمت صادقانه، سفرهای استانی و سرعت عمل حضور در حوادث طبیعی و همدردی با مردم تشکر کرد.

 وی با اشاره به سالروز شهادت رییس علی دلواری افزود: رییس علی دلواری شخصیتی بود که سال ها با استعمار پیر انگلیس مبارزه و در این راه به شهادت رسید، انگلیس صدها سال است در کشورهای اسلامی و آسیای شرقی به دنبال پیاده کردن اهداف استعماری خود است.

 خطیب جمعه نطنز تصریح کرد: هدف اصلی استعمار انگلیس تخریب بنیاد فرهنگی و اعتقادی مردم است، بدانید اگر ملتی فرهنگ خودش را از دست داد آن ملت رو به نابودی خواهد رفت.

 یعقوبی ادامه داد: در ایران اسلامی مردان بزرگی چون رییس علی دلواری ها، فضل الله نوری ها و مدرس ها در برابر استعمار پیر انگلیس مبارزه کردند و جلوی مزدوران آنها در داخل کشور ایستادند و تاوان این مقاومت هم شهادت درراه خدا و اسلام بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال بیان روایت وارونه از واقعیات جمهوری اسلامی است

دشمن به دنبال بیان روایت وارونه از واقعیات جمهوری اسلامی است