مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 14:422022-09-02بين الملل

روایت یک انحصارطلبی؛ اردوغان چگونه بر رسانه های ترکیه مسلط شد؟


یکی از روزنامه های مخالف دولت ترکیه، در گزارشی به سیاست ها و اقدامات دولت «رجب طیب اردوغان» برای کنترل رسانه های این کشور پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه که به عنوان رسانه مخالف سیاست های دولت آنکارا شناخته می شود، در گزارشی به چگونگی تسلط رجب طیب اردوغان رییس جمهور فعلی، بر رسانه های این کشور پرداخته است.

 این روزنامه گزارشی به قلم جاناتان اسپایسر مسئول دفتر خبرگزاری رویترز در ترکیه منتشر کرد؛ اظهارات این روزنامه نگار در ادامه این گزارش آمده است: موضع دولت آنکارا، تنها منبع خبر برای اینکه بفهمیم رسانه ها و مطبوعات ترکیه چگونه کنترل می شوند، ابتدا باید یک نمونه کوچک از آنچه اتفاق می افتد را مرور کنیم.

زمانی که داماد رییس جمهور آن را اعلام کرد؛ موضوعی که منجر به افزایش ارزش لیر به امید جهت گیری جدید اقتصاد محاصره شده ترکیه شد.

 اما نکته عجیب این بود که تا بیش از 24 ساعت بعد، تلویزیون ها و روزنامه های حامی دولت که بر فضای رسانه ای ترکیه مسلط هستند، سکوت خود را در مورد دراماتیک ترین مناقشه در حلقه داخلی اردوغان حفظ کردند.

برات آلبایراک داماد رییس جمهور ترکیه رسانه های اصلی ترکیه که زمانی به طور فعالی درباره دیدگاه های مختلف بحث می کردند و بر سر ایده ها با هم درگیر می شدند، به کانال های رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک انحصارطلبی؛ اردوغان چگونه بر رسانه های ترکیه مسلط شد؟

روایت یک انحصارطلبی؛ اردوغان چگونه بر رسانه های ترکیه مسلط شد؟