مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 14:172022-09-02سياسي

روایتی از نامه اعتراضی فرماندهان سپاه به خاتمی


نامه شدیداللحن فرماندهان سپاه خطاب به محمد خاتمی پس از واقعه ی کوی دانشگاه به قلم سردار قاسم سلیمانی بوده است.

هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز29شهریور 1378 این موضوع را از قول سردار سلیمانی نقل کرده و گفته قرار نبوده این نامه علنی منتشر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی چندثانیه، پس از شهادت سردار سلیمانی روایت های مختلف و گاه مغرضانه ای از مشی و منش او توسط افراد و جریان های مختلف نقل گردیده و در این بین افراد و جریان هایی به عنوان فراجناحی بودن سعی دارند تا عملکرد انقلابی او را نادیده بگیرند.

نکته ای که گویا رهبری خیلی زود در برابرآن ایستاده و هشدار دادند تا مبادا حاج قاسم تحریف شود: [شهیدسلیمانی]اهل حزب و جناح و مانند این ها نبود، لکن بشدّت انقلابی بود.

انقلاب و انقلابیگری خطّ قرمزِ قطعیِ او بود؛ این را بعضی ها سعی نکنند کم رنگ کنند مروی بر مواضع شهید سلیمانی نشان می دهد که خط قرمز او انقلاب و ولایت فقیه بوده است.

حاج قاسم در دفاع از این اصول با هیچ جناحی تعارف نداشت، چه آنجا که خاتمی با عملکرد مذبذبانه خود در مسئله ی کوی دانشگاه برای نظام چالش درست کرد.

حاج قاسم در فتنه 78: آقای خاتمی، صبرمان لبریز شده! در 18 تیر ماه 78 شاخه دانشجویی اصلاحطلبان در دانشگاه تهران به بهانه توقیف روزنامه سلام دست به اعتراض و آشوب ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از نامه اعتراضی فرماندهان سپاه به خاتمی

روایتی از نامه اعتراضی فرماندهان سپاه به خاتمی