مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 10:122022-09-02فناوري

زاکانی درباره حمله سایبری شهرداری: از گذشته زمینه چینی حمله انجام شده بود


موضوع این نامه مربوط به دسترسی غیر مجاز به حساب کاربری یکی از مدیران در یکی از سامانه های اداری بود که به صورت طبیعی با تغییر و بازنشانی کلمه عبور توسط پشتیبانی فنی مشکل برطرف شده بود.

- زاکانی درباره حمله سایبری شهرداری: از گذشته زمینه چینی حمله انجام شده بود موضوع این نامه مربوط به دسترسی غیر مجاز به حساب کاربری یکی از مدیران در یکی از سامانه های اداری بود که به صورت طبیعی با تغییر و بازنشانی کلمه عبور توسط پشتیبانی فنی مشکل برطرف شده بود.

سه ماه از حمله سایبری به زیرساخت های شهرداری تهران می گذرد، در این مدت به غیر از اخبار تلاش کارشناسان شهرداری برای راه اندازی مجدد سامانه ها خبر دیگری منتشر نشده است؛ اما حالا شهردار تهران با بیان جزییات بیشتر از تلاش چندماهه و سرمایه گذاری ویژه برای حمله به زیرساخت های شهرداری خبر می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 12 خرداد ماه بود که سایت های خدماتی شهرداری مورد حمله سایبری قرار گرفت و شهرداری در اطلاعیه ای اعلام کرد که حملات خرابکارانه به برخی سامانه های خدماتی شهر تهران با هدف ایجاد نارضایتی و اختلال در خدمت رسانی به مردم عزیز صورت گرفته که در همان لحظات ابتدایی توسط کارشناسان فنی، تشخیص و کنترل بر فرآیندها و سامانه ها ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی درباره حمله سایبری شهرداری: از گذشته زمینه چینی حمله انجام شده بود

زاکانی درباره حمله سایبری شهرداری: از گذشته زمینه چینی حمله انجام شده بود