مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 16:122022-09-01اقتصادي

پیشرفت 82 درصدی خط انتقال اضطراری آب به همدان


سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان گفت: حفاری 16 کیلومتری خط انتقال آبرسانی به همدان تمام شده و لوله گذاری در حال انجام است که 82 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- حمید عزیزی، سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آخرین وضعیت آبرسانی به شهر همدان اظهار کرد: در خط اضطراری آبرسانی از 16 کیلومتر خط انتقال، حفاری ها صد درصد تمام شده، تامین لوله ها صورت گرفته و 82 درصد در لوله گذاری پیشرفت دارد.

وی با بیان اینکه در بخش چاه های کشاورزی 55 حلقه تاکنون فعال شده است افزود: در آبرسانی از چاه های آق حصار 300 لیتر در ثانیه آب تامین شده که روز گذشته یک چاه وارد مدار شد و چند روز دیگر نیز چاه دیگری وارد مدار می شود.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان عنوان کرد: در بخش آبرسانی تانکری، تانکرهای آبرسانی با همکاری دستگاه های مختلف مشغول به فعالیت هستند به طوری که روز قبل 176 تانکر فعال بودند و امروز تا ظهر 96 سرویس آب تانکری توزیع شده است.

عزیزی یادآور شد: در بخش شبکه آبرسانی نیز گزارش های خوبی شده و وضعیت شبکه رو به بهبود است و تماس های مردم راهگشای ما برای برنامه ریزی است.

وی عنوان کرد: امروز 48 درصد کاهش تماس با سامانه 122 داشتیم به طوری که تا ساعت 13 امروز از یک هزار و 988 تماس دریافتی فقط 68 درصد تماس از دست رفته، 70 درصد تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 82 درصدی خط انتقال اضطراری آب به همدان

پیشرفت 82 درصدی خط انتقال اضطراری آب به همدان