مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 15:372022-09-01سياسي

رییس قوه قضاییه: برای رفع مشکلات در چارچوب قانون آماده تفویض اختیارات به استان هستیم


رییس قوه قضاییه با بیان این که هر مقدار اختیاراتی که رییس قوه قضاییه داشته باشد و طبق قانون قابل تفویض شدن باشد برای رفع مشکلات استان به رییس کل دادگستری یزد تفویض می کنم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت السلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در ادامه سفر خود به یزد با حضور در جلسه شورای اداری این استان، اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل مهم استان یزد دغدغه آب است که نه تنها برای مردم یزد بلکه برای تمام مردم ایران اسلامی بحثی جدی و مهم است.

وی با بیان این که دولت در حال ساماندهی و برنامه ریزی حوزه آبی کشور است، افزود: طرح هایی که مطالعات آنها تمام شده است دارای اعتبار مصوب و در برخی از استان ها هم عملیاتی شده است و امیدواریم در پایان نتیجه مطلوب بدست آید.

رییس قوه قضاییه گفت: با تمام توان در حمایت از توسعه پایدار کشور دولت را در چارچوب قانون حمایت می کنیم و رعایت حقوق عامه را ملاک عملکرد خود قرار داده ایم.

محسنی اژه ای با بیان این که برخی موارد برنامه ریزی کشور در تعارض با یکدیگر است، تصریح کرد: به طور مثال بحث محیط زیست با معدنکاری در تقابل و تعارض است که باید با هماهنگی جدی نسبت به این مهم برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به ضرورت هماهنگی مسئولان استانی، تأکید کرد: اگر مسئولان استان با همدیگر هماهنگ باشند بسیاری از مسیرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: برای رفع مشکلات در چارچوب قانون آماده تفویض اختیارات به استان هستیم

رییس قوه قضاییه: برای رفع مشکلات در چارچوب قانون آماده تفویض اختیارات به استان هستیم