مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 15:022022-09-01سياسي

تعریف و تمجید وزیر کشور از پدافند هوایی ایران


وزیر کشور با بیان اینکه پدافند هوایی ایران در ردیف قدرتمندترین پدافندهای هوایی جهان گفت: پدافند هوایی در ایران خودکفا، مقتدر و مستقل است و خیال هرگونه تعدی به فضای کشور را از دشمنان سلب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، احمد وحیدی امروز در آیین گرامیداشت 10 شهریور روز نیروی پدافند هوایی گفت: پدافند هوایی در جمهوری اسلامی ایران خودکفا، مقتدر و مستقل است و خیال هرگونه تعدی به فضای کشور را از دشمنان سلب کرده است.

وی با تجلیل از شهدای سوباشی و سایر شهدا به آیه 23 سوره احزاب اشاره کرد و افزود: عهد خدا این است که در حفظ امانت او کوشا باشیم.

آنهایی که بار امانت را برداشته اند حتی از مومنانشان هم به این عهد عمل نکردند بلکه من المومنین رجال صدقوا ما عاهدواالله .

وزیر کشور نزدیکترین مصداق این دسته از مومنان را رزمندگان اسلام و نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد که تحت فرمان ولی خدا و رهبر فرزانه جانانه برای دفاع از حریم حرم ایستاده اند و ادامه داد: یاد شهید سلیمانی را با ذکر این جمله از ایشان گرامی بداریم که فرمود ایران ما حرمی است که اگر حفظ شود سایر حرم ها هم حفظ خواهد شد.

حفظ این حرم یعنی حفظ قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و برپا داشتن این پرچم بلند بر فراز این سرزمین مقدس که بخش زیادی به عهده نیروهای مسلح و دلاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف و تمجید وزیر کشور از پدافند هوایی ایران

تعریف و تمجید وزیر کشور از پدافند هوایی ایران