مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 13:572022-09-01اقتصادي

زمستان سخت مهم نیست اوکراین اولویت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان چهارشنبه (31 اوت) در کنفرانسی در پراگ گفت که حتی اگر آلمان ها به دلیل قیمت بالای انرژی برای اعتراض به خیابان بیایند، - تحریم انرژی روسیه باعث تورم بی سابقه در اتحادیه اروپا و بخصوص آلمان شده است.

روز چهارشنبه با تعطیلی خط لوله نورد استریم 1 به منظور تعمیر و نگهداری سه روزه، قیمت گاز طبیعی در بازار نقدی به شدت افزایش یافت.

بائربوک در مقاله ای که چهارشنبه در یک رسانه آلمانی منتشر شد گفت که راهی برای بازگشت به دنیای قبل از 24 فوریه (آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین) وجود ندارد و آلمان و اتحادیه اروپا به مبارزه طولانی اقتصادی، تحریمی و تبلیغاتی علیه روسیه ادامه دهند.

اخیراً دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه گفت که مردم معمولی اروپا مجبور به پرداخت بهای سیاست های غیرمعقول رهبران خود در ارتباط با روسیه هستند، در حالی که متحدان آمریکایی بروکسل از منابع عایدی انرژی ثروتمند می شوند.

پسکوف سه شنبه (30 اوت) در گفتگو با خبرنگاران توضیح داد: متاسفانه، قدم به قدم بروکسل و کشور های اروپایی فقدان مطلق عقل خود را نشان می دهند.

این در انگیزه های ضد روسی، فوران نفرت نسبت به کشور ما و در اقدامات کاملاً غیرمنطقی و حتی پوچ در حوزه انرژی که باید هزینه آن را مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان سخت مهم نیست اوکراین اولویت است

زمستان سخت مهم نیست اوکراین اولویت است