مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 12:522022-09-01بين الملل

لاوروف: 80 درصد کشورها با تحریم های غرب علیه روسیه مخالفت کردند


وزیر خارجه روسیه با اشاره به باج ندادن بخش اعظم کشورهای جهان به غرب برای تحریم مسکو، گفت مسکو نیز دیگر هیچ حسابی روی آمریکا نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با وجود تبلیغات گسترده دولت های غربی درباره تحریم های جهانی علیه روسیه و فشار آوردن به دیگر کشورها برای تبعیت از آنها، مسکو اما از شکست خوردن این سیاست غرب خبر داد.

سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) گفت: علی رغم فشارها و باج گیری های غرب، 80 درصد کشورهای جهان به تحریم های غرب علیه روسیه نپیوستند .

به نوشته وبگاه ریانووستی ، لاوروف درباره رهبری فشارهای بین المللی علیه روسیه توسط آمریکا نیز توضیح داد: بعد از همه تحریم هایی که با هدایت آمریکا بر روسیه تحمیل شد، ما دیگر روی واشنگتن و متحدانش حسابی نمی کنیم.

البته برای حفظ منافع خود، ارتباط با آنها را قطع نمی کنیم .

وی با بیان اینکه کشورهایی در تلاش هستند تا مانع حضور تیم آژانس بین المللی انرژی اتمی در نیروگاه اتمی زاپروژیا در جنوب شرقی اوکراین شوند، اظهار داشت: مشتاقانه منتظریم تا بازرسان آژانس اتمی، بازدید اساسی از نیروگاه زاپروژیا به عمل آورند .

رییس دستگاه دیپلماسی روسیه ضمن تاکید بر تلاش این کشور برای اطمینان حاصل کردن از فعالیت ایمن این نیروگاه اتمی، ابراز امیدواری کرد که کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: 80 درصد کشورها با تحریم های غرب علیه روسیه مخالفت کردند

لاوروف: 80 درصد کشورها با تحریم های غرب علیه روسیه مخالفت کردند