مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 10:522022-09-01اقتصادي

افتتاح 5 هزار میلیارد تومان پروژه شهری تا پایان سال در قم


شهردار قم از افتتاح 5 هزار میلیارد تومان پروژه شهری در قم تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: سال 1400 نزدیک به 13 هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شد و امسال تا امروز نزدیک به یک هزار و 300 میلیارد تومان پروژه اجراشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به هفته دولت و برنامه شهرداری قم در افتتاح پروژه های عمرانی اظهار داشت: در ادامه افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهرداری قم، در این مرحله  نیز 40 پروژه افتتاح خواهد شد.

وی افتتاح 40 پروژه عمرانی را در بخش های مختلف مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: این 40 پروژه شاخص و مؤثر در بخش های فرهنگی اجتماعی، حمل ونقل و ترافیک، تفریحی، عمرانی، خدماتی، زیست محیطی و فضای سبز و بااعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان خواهد بود.

شهردار قم افتتاح پروژه تفریحی خدماتی کهکشان را نمونه ای پروژه ای اجراشده و شاخص خواند و تصریح کرد: این پروژه با مساحتی برابر یک هزار مترمربع و بااعتباری بالغ بر 285 میلیارد تومان اجراشده و همکاری با بخش خصوص و جلب مشارکت اقتصادی ویژگی بارز این پروژه است.

وی همکاری و مشارکت با بخش خصوصی را از راهبردهای مهم دانست و تأکید کرد: باید بستر مناسب برای سرمایه گذاری و مشارکت مردم در پروژه فراهم شود و شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 هزار میلیارد تومان پروژه شهری تا پایان سال در قم

افتتاح 5 هزار میلیارد تومان پروژه شهری تا پایان سال در قم