مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 09:322022-09-01اقتصادي

کشتار کوسه های چابهار برای سوپ بال خارجی ها / برخی گونه ها در آستانه انقراض


بیش از 70 گونه کوسه ماهی در آب های جنوب کشور وجود دارد که در خطر انقراض هستند و در میان این گونه ها بیش از همه کوسه های سفید در معرض انقراض قرار دارند و متاسفانه بخش قابل توجه محموله های قاچاق کشف شده هم مربوط به این گونه است.

- کشتار کوسه های چابهار برای سوپ بال خارجی ها / برخی گونه ها در آستانه انقراض بیش از 70 گونه کوسه ماهی در آب های جنوب کشور وجود دارد که در خطر انقراض هستند و در میان این گونه ها بیش از همه کوسه های سفید در معرض انقراض قرار دارند و متاسفانه بخش قابل توجه محموله های قاچاق کشف شده هم مربوط به این گونه است.

صید غیرمجاز یا به عبارتی کشتار کوسه ماهی ها در سواحل جنوب سیستان و بلوچستان که با هدف قاچاق به کشورهای دیگر برای تهیه غذاهای گران قیمت صورت می گیرد، خبری است که قلب دوست داران محیط زیست را به درد می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، کوسه ماهی ها گروه بزرگی از ماهی های غضروفی هستند که بیش از 500 گونه آنها در اقیانوس ها زیست می کنند؛ این شکارچیان بزرگ آبزی با خوردن موجودات ضعیف و زخمی، در بالای چرخه غذایی دریایی قرار می گیرند و با این کار به حفظ تعادل در سیستم طبیعت کمک می کنند.

تخمین های علمی نشان می دهد سالانه حدود 100 میلیون کوسه در دنیا شکار می شود و عامل اصلی آن تقاضای گسترده در بازار هنگ کنگ و چین برای سوپ بال کوسه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار کوسه های چابهار برای سوپ بال خارجی ها / برخی گونه ها در آستانه انقراض

کشتار کوسه های چابهار برای سوپ بال خارجی ها / برخی گونه ها در آستانه انقراض