مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 09:272022-09-01اقتصادي

دلیل مهاجرت از نگاه یک مسئول


معاون استعدادیابی و توانمندسازی فراگیر سمپاد گفت: فکر مهاجرت تنها یکی از مشکلات دانش آموزان قوی، المپیادی ها و یا رتبه برترهای کنکور در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیشینه گفت: در مسئله مهاجرت جنبه های مختلفی تاثیر گذار هستند.

به عنوان مثال اثرات تورم و مشکلات اقتصادی از اولیاء به دانش آموزان و به معلمین و تقریبا به تمام جامعه منتقل و همین نیز باعث نا امیدی در میان افراد می شود.

با تصویر زیبا و اشتباهی که بعضا افراد از کشورهای دیگر در ذهن خود تصور می کنند، مهاجرت یکی از گزینه های تمامی افراد مخصوصا دانش آموزان ممتاز کشور است.

او ادامه داد: اما واقعیت آن است که سایر کشورها نیز با مشکلات تورمی و اقتصادی مختلفی رو به رو هستند و مردم ما متاسفانه به این موضوعات توجه نمی کنند و تنها از دور اتفاقات خوب و زیبای کشورهای دیگر را می بینند.

او ادامه داد: در وهله اول طبیعتا باید مشکلات اقتصادی را در کشور به حداقل رساند و مسئولین بیشتر به فکر این موضوع باشند؛ اما ما نیز در آموزش و پرورش وظایفی داریم که باید انجام دهیم.

بیشینه گفت: بخشی از وظایف به زمانی باز می گردند که دانش آموز در مجموعه آموزش و پرورش کار می کند که باید تجربه های تاریخی و رسالت های که یک دانش آموز برای کشور خود دارد را به او گوشزد کرد؛ که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل مهاجرت از نگاه یک مسئول

دلیل مهاجرت از نگاه یک مسئول