مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 07:472022-09-01سياسي

دستگاه قضایی خود را مکلف به نقش آفرینی فرهنگی می داند


رییس کل دادگستری یزد با اشاره به اهمیت وجود همدلی بین مدیران در این استان، گفت: دستگاه قضا در استان یزد خود را مکلف به نقش آفرینی در حوزه فرهنگی می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در جریان دیدار رییس قوه قضاییه با قضات و پرسنل دادگستری استان، مقابله با هرگونه سیاه نمایی و ترویج امید در جامعه را اولویت جدی دستگاه قضا در استان یزد دانست و اظهار کرد: استان یزد با وجود همه مشکلات و مسائل که مردم مانند نقاط دیگر کشور با آن مواجهند، هیچگاه شاهد چالش های ساختار شکن و ضد امنیتی نبوده و این در سایه تدبیر و همدلی مسئولان استان و بصیرت مردم محقق شده است.

وی با اشاره به اهمیت همبستگی مطلوب مدیران ارشد استانی در یزد، افزود: در بحث فرهنگ عمومی و سبک زندگی، دستگاه قضایی استان در حفظ اصالت های فرهنگی نیز خود را مقید به نقش آفرینی دیده و معتقد است نباید از سرمایه های اصیل و اسلامی غفلت کنیم.

دهشیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش آفرینی به موقع دستگاه قضایی در کنار دستگاه های اجرایی خاطرنشان کرد: پیگیری فوری حادثه قطار مشهد – یزد یا سیل اخیر که می توانست منجر به مسئله امنیتی شود، با تدبیر استاندار و همراهی مسئولان بدون کوچکترین حاشیه ای رفع شد و همه با هم در صدد رفع مشکلات مردم و جبران خسارات آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی خود را مکلف به نقش آفرینی فرهنگی می داند

دستگاه قضایی خود را مکلف به نقش آفرینی فرهنگی می داند