مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 06:422022-09-01سياسي

دومین همایش خانواده های شهدای مدافع حرم در قم برگزار شد


دومین همایش خانواده های شهدای مدافع حرم فاطمیون و زینبیون در سالن همایش های بین المللی مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم، دومین همایش خانواده های شهدای والامقام مدافع حرم فاطمیون و زینبیون به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، چهارشنبه 9 شهریور در سالن همایش های بین المللی مدرسه علمیه امام کاظم (ع) قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این همایش با اشاره به انس و الفت مدافعان حرم فاطمیون و زیبنیون با حضرت سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: در جلسات متعددی که با فاطمیون و زینبیون در مقر های مختلف داشتم، این ها از برجسته ترین افراد نسبت به عزاداری سیدالشهدا(ع) بودند.

وی افزود: جنگ با داعش سخت تر از نبرد با اسراییل و یا صدام بود، زیرا داعشی ها بر اساس این باور آمده بودند که کشته شوند و آن ها کاملا در باطل فرو رفته بودند.

حاجی صادقی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان مدافع حرم بصیرت و استقامت داشتند و اهل بصیرت و صبر بودند، عنوان کرد: قدرشناسی و احترام به شهدا از ارزش و قیمت ویژه ای برخوردار است، به خصوص آن که زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت، از آثار محافل مربوط به شهدا محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش خانواده های شهدای مدافع حرم در قم برگزار شد

دومین همایش خانواده های شهدای مدافع حرم در قم برگزار شد