مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 20:322022-08-31اقتصادي

اهمیت نظارت مدیران کل بر تعهد اشتغال دستگاه ها


فرماندار خلخال با اشاره به عدم تحقق اشتغال ابلاغی به دستگاه ها و ادارات در 6 ماه اول سال در شهرستان خلخال، نظارت مدیران کل دستگاه ها را در این زمینه مهم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدجواد یحیی زاده عصر امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان خلخال که با حضور بانک های عامل، ادارات و دستگاه های عضو این کارگروه در فرمانداری خلخال تشکیل شد، اظهار کرد: متأسفانه اشتغال ابلاغی دستگاه ها و ادارات در 6 ماه سال در شهرستان خلخال محقق نشده است.

وی افزود: متأسفانه بالاترین نرخ اشتغال در استان مربوط به شهرستان خلخال با 22/5درصد بوده و بیش از چند هزار جوان تحصیلکرده بیکار در شهرستان جویای کار هستند که این زمینه و بستر فراهم نشده است.

فرماندار خلخال با اشاره به بالا بودن ضریب بیکاری شهرستان خلخال نسبت به استان و کشور، ادامه داد: دستگاه ها به تعهدات اشتغال خود عمل نکرده اند که این نشان از عدم نظارت ادارات کل به سهم اشتغال ابلاغی به دستگاه های زیرمجموعه است.

یحیی زاده بیکاری جوانان جویای کار را مطالبه اصلی مردم شهرستان از مسؤولان عنوان کرد و گفت: نظارت مدیران کل دستگاه ها در این زمینه بر زیرمجموعه های خود دارای اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت نظارت مدیران کل بر تعهد اشتغال دستگاه ها

اهمیت نظارت مدیران کل بر تعهد اشتغال دستگاه ها