مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 19:022022-08-31سياسي

آغاز بهره برداری از پروژه زون بندی شبکه آب شرب شهر اردبیل


همزمان با هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، فرماندار اردبیل و جمعی از مسؤولان استانی، پروژه زون بندی شبکه آب شرب شهر اردبیل به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل ، سیدکمال الدین میرجعفریان در مراسم بهره برداری از پروژه زون بندی شبکه آب شرب شهر اردبیل اظهار کرد: تأمین آب شرب مطمئن، بهداشتی و پایدار برای مردم باید در سرلوحه اقدامات بخش آب قرار گیرد و همه باید از این برنامه پشتیبانی کنیم که در این زمینه تلاش های شرکت آب منطقه ای اردبیل و شرکت آب و فاضلاب استان، جای قدردانی دارد.

وی افزود: تلاش برای جداسازی آب شرب از آب بهداشتی دارای اهمیت است و باید در سالیان گذشته فکری به این کار مهم و اساسی می شد چراکه برای تأمین آب که تنها 10 تا 20درصد آن به مصرف شرب مردم می رسد، هزینه های زیادی می شود.

آمادگی دولت برای تأمین اعتبارات طرح های آب رسانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: دولت برای تأمین اعتبارات طرح های آب رسانی هیچ مشکلی ندارد و در این راستا مدیران باید در جذب اعتبارات عمرانی تلاش دوچندان داشته باشند.

گفتنی است؛ هدف از اجرای پروژه زون بندی شبکه آب شرب شهر اردبیل، توزیع عادلانه آب در تمامی مناطق شهر بوده و با اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهره برداری از پروژه زون بندی شبکه آب شرب شهر اردبیل

آغاز بهره برداری از پروژه زون بندی شبکه آب شرب شهر اردبیل