مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 17:472022-08-31اقتصادي

بهره برداری از 54 پروژه در شهرستان فریدن همزمان با هفته دولت


54 پروژه عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در فریدن به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از فریدن، مصطفی خضری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان ظهر امروز در شورای اداری شهرستان فریدن به پروژه های شهرستان فریدن اشاره کرد و اظهار داشت: 54 پروژه عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در فریدن  به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به بخشی از پروژه ها،  اظهار کرد: در جلسه ای که با فرماندار این منطقه داشتیم یک جمع بندی در خصوص مشکلات انجام گرفت و مقرر شد در سفر استاندار تعیین و تکلیف شوند.

خضری گفت: اعتماد به مردم می تواند میلیاردها کمک باشد و ما آماده ایم یک طرح پایلوت را در زمینه اشتغال زایی یا سرمایه گذاری در قرارگاه محرومیت فریدن حمایت کنیم و آن را به سرانجام برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به مشارکت مردمی در حل مسائل و مشکلات تصریح کرد: ما در کشاورزی و صنایع اگر مشکلی داریم باید از مردم کمک بگیریم و مشارکت مردم را جلب کنیم.

وی ادامه داد: آنچنان که حضور مردم و مشارکت مردم می تواند در حل مسائل کمک کند، پول و اعتبار نمی تواند این کار را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 54 پروژه در شهرستان فریدن همزمان با هفته دولت

بهره برداری از 54 پروژه در شهرستان فریدن همزمان با هفته دولت