مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 15:422022-08-31سياسي

دستور به دادستان زنجان/ علت بالا بودن قیمت شن و ماسه در زنجان را پیگیری کنید


رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به بالا بودن قیمت شن و ماسه در استان گفت: با توجه به مطالبه عمومی مردم، دادستان زنجان پیگیری کند که چرا قیمت شن و ماسه در زنجان نسبت به استان های دیگر بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در  چهارمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی استان، ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات اعضای شورا اظهار کرد: از اقدام قاطع آب منطقه ای زنجان در انسداد 93 حلقه چاه غیر مجاز در 5 ماه اخیر صورت گرفته تقدیر می کنم.

رییس کل دادگستری استان زنجان افزود: منابع آب استان  نسبت به بستر رودخانه حساسیت داشته باشد تا بستر رودخانه کوتاه نشود ،چرا که در غیر اینصورت در مواقع حساس و بروز سیل فاجعه بار خواهد بود.

وی اظهار کرد: عملکرد امور اراضی در تبصره 2 ماده 10 در شناسایی 228 مورد تغییر کاربری در 5 ماهه اخیر اقدامی قابل تقدیر است که نسبت به گذشته 24 درصد رشد را نشان می دهد.

رییس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به اینکه در حوزه اراضی  اگر  تغییر کاربری انجام شده ولی از ناحیه ادارات متولی امر اقدامی صورت نگرفته، مصداق ترک فعل است که دادسرا ظرف یک هفته موضوع را بررسی، اگر انحراف و ترک فعلی صورت گرفته تشکیل پرونده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور به دادستان زنجان/ علت بالا بودن قیمت شن و ماسه در زنجان را پیگیری کنید

دستور به دادستان زنجان/ علت بالا بودن قیمت شن و ماسه در زنجان را پیگیری کنید