مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 13:172022-08-31اقتصادي

هیچ واحد تولیدی فعال در همدان به دلیل معوقات غیرفعال نشده است


مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان با بیان ینکه در راستای تولید، اشتغال و خودکفایی نقش اساسی داریم گفت: طرحی را از چرخه تولید خارج نکردیم به طوری که هیچ واحد فعالی به دلیل مطالبات معوقه غیرفعال نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، هوشنگ حیدرنژادیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال جاری 316 هزار تن گندم به مبلغ 36 هزار میلیارد ریال خریداری شده است اظهار کرد: تا کنون 26 هزار میلیارد ریال معادل 72 درصد بهای گندمکاران توسط بانک کشاورزی پرداخت  شده است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دولت 6 درصد بخشودگی برای تمام طبقات مطالبات ایجاد شده است افزود: در حال حاضر 180 فقره تسهیلات به مبلغ 2400 میلیون ریال از این بخشودگی استفاده کردند و استقبال مردم در این زمینه چشم گیر بوده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه در پنج ماه نخست سال 343 فقره تسهیلات به مبلغ 152 میلیارد ریال در راستای فرزندآوری پرداخت شده است یادآور شد: 545 فقره تسهیلات نقش اساسی داریم تصریح کرد: در زمینه ایجاد اشتغال  3634 میلیارد و یکصد میلیون ریال اعتبار ابلاغی به استان بوده که معادل 72 درصد از آن محقق شده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان از 83 طرحی که به مبلغ هزار و 653 میلیارد ریال در حوزه  اشتغال تسهیلات دریافت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ واحد تولیدی فعال در همدان به دلیل معوقات غیرفعال نشده است

هیچ واحد تولیدی فعال در همدان به دلیل معوقات غیرفعال نشده است