مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 11:272022-08-31اقتصادي

210 پروژه آبرسانی روستایی در کرمانشاه در دست اقدام است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تعداد روستاهای تحت پوشش پروژه های قابل افتتاح و در دست اقدام شرکت آب و فاضلاب در سطح استان 210 روستا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، در حاشیه مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های آبرسانی شهرستان سنقرو کلیایی، اظهار کرد: امروز شهرستان سنقروکلیایی به عنوان مرکز ثقل برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های آبرسانی روستایی استان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پروژه های آبرسانی روستایی استان شامل 38 پروژه با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 740 میلیارد ریال است که امروز 20 پروژه آن به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد روستاهای تحت پوشش پروژه های قابل افتتاح و در دست اقدام شرکت آب و فاضلاب در سطح استان 210 روستا است.

وی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم طرح جهاد آبرسانی به روستاهای کشور به اجرا درآمد که در فاز اول آن 10 هزار روستای کشور آبرسانی خواهد شد.

داودی خاطرنشان کرد: طرح جهاد آبرسانی در استان کرمانشاه و در 6 شهرستان توسط بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و پروژه های 8 شهرستان توسط قرارگاه نجف اشرف در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

210 پروژه آبرسانی روستایی در کرمانشاه در دست اقدام است

210 پروژه آبرسانی روستایی در کرمانشاه در دست اقدام است