مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 11:122022-08-31سياسي

اعتماد اصحاب فرهنگ و هنر مهمترین سرمایه حوزه هنری کردستان است


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: اعتماد و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر از مهمترین سرمایه های حوزه هنری کردستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امین مرادی در جریان بازدید نماینده ولی فقیه از و برگزاری نمایشگاه های تجسمی از جمله فعالیت های این بخش به شمار می رود.

مرادی ضمن اشاره به برگزاری رویدادهای مهم و تاثیرگزار فرهنگی در استان کردستان، اظهار کرد: خوشبختانه در این بخش نیز ما جدایی از برگزاری جشنواره های ملی و بین المللی در رشته های مختلف، برگزاری مراسم های شب خاطره شهدای شاخص را به عنوان یک برنامه های محوری دنبال کرده و در این راستا اقدامات خوبی را اجرایی کرده ایم.

وی ضمن تقدیر از حمایت های ویژه نماینده ولی فقیه در استان کردستان از حوزه هنری، بیان کرد: امیدواریم در سایه این حمایت ها ما فعالیت های خوبی را اجرایی کرده و انتظار داریم که در سایه همین حمایت ها بتوانیم اقدامات بهتری را برای خدمت به فرهنگ و هنر استان کردستان برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بازدیدی سه ساعته از نزدیک در جریان فعالیت ها و اقدامات حوزه هنری استان قرار گرفت و از تلاش های صورت گرفته از سوی این نهاد در راستای کمک به ارتقاء شاخص های فرهنگی و هنری کردستان تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد اصحاب فرهنگ و هنر مهمترین سرمایه حوزه هنری کردستان است

اعتماد اصحاب فرهنگ و هنر مهمترین سرمایه حوزه هنری کردستان است