مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 10:322022-08-31سياسي

افتتاح 26 طرح در سنقرو کلیایی/ اهالی 30 روستا از نعمت آب شرب سالم برخوردار می شوند


امسال در هفته دولت 26 طرح افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 10 پروژه هم در شهرستان اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، به مناسبت هفته دولت امروز مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 8 پروژه آبرسانی روستایی شهرستان سنقروکلیایی با حضور مرتضویی فرماندار سنقرو کلیایی، حجت الاسلام اکبری امام جمعه شهرستان، داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و تعدادی از مسؤولان استان و شهرستان برگزار شد.

با بهره برداری از این پروژه ها اهالی 30 روستا با جمعیتی بالغ بر 7 هزار و 516 نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

سه پروژه قابل افتتاح شهرستان (آبرسانی به سه روستا چرمله، امیرعمران، باوله)، شامل حفر یک حلقه چاه، اجرای 23 کیلومتر لوله گذاری، احداث سه باب مخزن به ظرفیت500 مترمکعب، احداث دو باب ایستگاه پمپاژ و بهسازی یک دهنه چشمه است.

آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه آبرسانی به 27 روستای شهرستان نیز شامل 83 کیلومتر لوله گذاری، احداث 32 باب مخزن ذخیره به ظرفیت هزار و 940 متر مکعب، 8 باب ایستگاه پمپاژ وبهسازی پنج دهنه چشمه است.

  غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقرو کلیایی در حاشیه این مراسم باتبریک هفته دولت، اظهار کرد: امسال در هفته دولت 26 طرح افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 10 پروژه هم در شهرستان اجرا شده که در مجموع اعتبار این 36 پروژه حدود 228 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 26 طرح در سنقرو کلیایی/ اهالی 30 روستا از نعمت آب شرب سالم برخوردار می شوند

افتتاح 26 طرح در سنقرو کلیایی/ اهالی 30 روستا از نعمت آب شرب سالم برخوردار می شوند