مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 08:472022-08-31سياسي

آیت الله صدیقی: تکریم علمای دین نشانه عمق دینداری مردم است


عده ای القا می کنند که مردم نه تنها از نظام برگشتند بلکه از دین نیز برگشتند؛ اما اجتماعات غدیری، عزاداری های محرم و اجلال و تکریمی که توده مردم به علمای دین خود دارند نشانه عمق دینداری مردم ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مراسم یادبود آیت الله محمدعلی ناصری(ره) شب گذشته با حضور علما، روحانیون و مردم متدین قم و با سخنرانی آیت الله کاظم صدیقی و مداحی عباس حیدرزاده در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله کاظم صدیقی عضو شورای عالی قضایی و امام جمعه موقت تهران با اشاره به جایگاه علمی و اخلاقی آیت الله ناصری گفت: این عالَم بی کران، جلوه ای از بی کران بودن خداوند است و طبق روایات برای این است که ما عالم بشویم و این عالَم آدرسی به سوی خدا است؛ از آیات شریفه فهمیده می شود عالمی به مقصد آفرینش راه یافته است که اولا بفهمد قدرت خداوند نامحدود است.

وی ادامه داد: رسیدن به قدرت لایتناهی خداوند و علم نامحدود با علوم حوزوی مانند فقه، اصول منطق کلام حکمت ممکن نیست و هیچ کدام عالِم را به جایی نمی رساند که علم به قدرت و علم به خدا پیدا کند زیرا انسان موجود محدودی است که وجود نا محدود خداوند در آن نمی گنجد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله صدیقی: تکریم علمای دین نشانه عمق دینداری مردم است

آیت الله صدیقی: تکریم علمای دین نشانه عمق دینداری مردم است