مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 08:472022-08-31فرهنگي

ساخت فیلم سینمایی «نهر خین» به کارگردانی جواد افشار در قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، امیرعلی عموزاده در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران استان قم که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در تالار فرهنگ و هنر برگزار شد، - ساخت فیلم سینمایی نهر خین به کارگردانی جواد افشار در قم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ساخت فیلم سینمایی نهر خین به نویسندگی و کارگردانی جواد افشار و افتتاح چهار سالن سینمای بازار شهر و سینمای باغ موزه دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، امیرعلی عموزاده در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران استان قم که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در تالار فرهنگ و هنر برگزار شد، ارتقای سطح سواد رسانه ای خبرنگاران قمی را از موضوعات مهم دانست و گفت: برنامه هایی برای رشد و تعالی سطح علمی اصحاب رسانه استان در کنار رفع مشکلات معیشتی آنان در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص سینما های استان قم اظهار کرد: 8 سینما در قم داریم که 4 سینما فعال و 4 سینما در حال تعمیر است؛ افتتاح 4 سالن سینما در بازار شهر از جمله اقداماتی است که طی یک ماه آینده صورت می گیرد و این سینما دارای استاندارد های جهانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اعلام کرد: همچنین سینمای باغ موزه دفاع مقدس قم نیز در دست راه اندازی است و ان شا الله برای هفته دفاع مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت فیلم سینمایی «نهر خین» به کارگردانی جواد افشار در قم

ساخت فیلم سینمایی «نهر خین» به کارگردانی جواد افشار در قم