مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 07:172022-08-31سياسي

آزادی 274 زندانی در کرمانشاه با استفاده از پابند الکترونیکی


در این شیوه زندانیانی که مرتکب جرائم سبک شده اند، می توانند دوران محکومیت خود را در کنار خانواده هایشان بگذرانند و تنها محدودیت هایی برای تردد آنها اعمال خواهد شد.

- در این شیوه زندانیانی که مرتکب جرائم سبک شده اند، می توانند دوران محکومیت خود را در کنار خانواده هایشان بگذرانند و تنها محدودیت هایی برای تردد آنها اعمال خواهد شد.

دادستان کرمانشاه از آزادی 274 زندانی در کرمانشاه با استفاده از پابند الکترونیکی خبر داد.

شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به کاهش صدور حکم حبس برای جرائم سبک، اظهار کرد: استفاده از پابند الکتریکی یکی از اقدامات مهم دستگاه قضایی در این راستا است .

وی ادامه داد: در این شیوه زندانیانی که مرتکب جرائم سبک شده اند، می توانند دوران محکومیت خود را در کنار خانواده هایشان بگذرانند و تنها محدودیت هایی برای تردد آنها اعمال خواهد شد.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: تنها زندانیانی مشمول استفاده از این طرح هستند که حضور آنها لطمه و صدمه ای به جامعه وارد نمی کند و در واقع در گروه زندانیان خطرناک قرار ندارند.

وی با تاکید براینکه دستگاه قضایی استفاده حداکثری از این طرح را در دستورکار قرار دارد، عنوان کرد: از آنجایی که حضور افرادی که جرائم سنگینی ندارند در زندان می تواند تبعات منفی زیادی را برای خود و خانواده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 274 زندانی در کرمانشاه با استفاده از پابند الکترونیکی

آزادی 274 زندانی در کرمانشاه با استفاده از پابند الکترونیکی