مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 16:422022-08-30اقتصادي

ریز و درشت روستای فرخ آباد و زیبادشت از زبان دهیار/ضرورت وجود درمانگاه شبانه روزی


روستای فرخ آباد زیبادشت تنها روستای شهرستان فردیس با جمعیتی بیش از 12 هزار نفر است که با مشکلات و کمبود هایی مواجه است اما این روستا یک بنیاد خیریه پای کار و یک شورا و دهیاری از افراد بومی روستا دارد که دلسوزانه پای کار همه کمبودهای روستا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، حسین محمدی، دهیار فرخ آباد زیبادشت امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران فردیس و فعالان رسانه ای روستا، با بیان اینکه مشکلات و نیازهای روستا توسط شورا و دهیاری احصا شده و برنامه ای 4 ساله در این راستا تدوین شده است، افزود: برای اجرای برنامه ها و تامین سرانه ها نیاز به یک طرح هادی جامع و کامل است، بنابراین پیگیری بازنگری زودهنگام طرح هادی روستا در دستور کار قرارگرفت و در شهرستان تایید شد.

در استان هم مراحل اولیه آن انجام شده و امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم اصلاح و بازنگری طرح هادی روستای فرخ آباد زیبادشت را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان بخشی از مشکلات روستای فرخ آباد زیبادشت، گزارشی از عملکرد شورا و دهیاری در خصوص رفع این مشکلات ارائه کرد و گفت: یکی از مهمترین مشکلات روستا، کم عرض و پرترافیک بودن خیابان امام خمینی به عنوان مسیر اصلی روستا و مسیر مواصلاتی بین استان تهران و شهرهای همجوار است که تعریض این مسیر 3 کیلومتری به تملک املاک شخصی نیاز دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریز و درشت روستای فرخ آباد و زیبادشت از زبان دهیار/ضرورت وجود درمانگاه شبانه روزی

ریز و درشت روستای فرخ آباد و زیبادشت از زبان دهیار/ضرورت وجود درمانگاه شبانه روزی