مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 16:422022-08-30سياسي

نامه امام جمعه کیش به رییس جمهور؛ کیش حال خوبی ندارد


امام جمعه کیش در نامه ای به رییس جمهور آورده: منطقه آزاد کیش علیرغم همه تلاش های دولت های مختلف این روزها حال خوبی ندارد و مشکلات متعددی همچون رکود اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد حسن زاده امام جمعه کیش در نامه ای به آیت الله رییسی رییس جمهور کشورمان، برخی مشکلات و مسائل این جزیره را زمینه ساز مهاجرت معکوس کیشوندان دانسته و تأکید کرده که کیش این روزها حال موجب شده است که تاب آوری زندگی در این جزیره دیگر برای ساکنین و بومیان غیر ممکن شود.

اینجانب تلاش نموده ام در بازه های زمانی متفاوت مسائل و نکات مربوط به منطقه علی الخصوص مسئله فقدان مسکن ملی و همچنین موضوع بهداشت و درمان و فقدان بیمارستان تامین اجتماعی را در خطبه های نماز جمعه و موقعیت های مختلف گوشزد نمایم.

از آنجایی که منطقه آزاد کیش به لحاظ جغرافیایی هیچگونه راه خاکی نداشته و ساکنین فقط از طریق پرواز و دریا با هزینه بالا می توانند تردد کنند، به لحاظ درمانی کاملا ایزوله است و ساکنین چاره ای جز استفاده از خدمات تنها بیمارستان خصوصی موجود را ندارند.

لازم به ذکر است این بیمارستان از بدو تاسیس یعنی از سال 1372 تاکنون با تعرفه خصوصی اداره شده و تمامی بیمه های پایه نیز این تعرفه را پذیرفته اند لذا خدمات درمانی در جزیره نسبت به سرزمین اصلی بهایی بسیار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه امام جمعه کیش به رییس جمهور؛ کیش حال خوبی ندارد

نامه امام جمعه کیش به رییس جمهور؛ کیش حال خوبی ندارد