مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 14:572022-08-30دانش

نابودی تمام ویروس ها و باکتری ها با روغن چای و دارچین!


این ماده در حالی که به شکل مایع است، یا با یک برس یا فرچه روی سطوح مالیده می شود، یا روی مواردی مانند دستگیره درب یا صفحه نمایش لمسی افشانه می شود و پس از خشک شدن، - پوششی سخت و شفاف ایجاد می کند که ادعا می شود در کشتن باکتری ها و ویروس ها بسیار موثر است دانشمندان دانشگاه میشیگان موفق به ابداع یک پوشش سخت و شفاف از روغن های طبیعی شده اند که قادر است ویروس ها و باکتری های مختلف را از بین ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیو اطلس، اگرچه پوشش هایی وجود دارند که میکروب های مضر را روی سطوحی که مکرراً لمس می شوند از بین می برند، اما اغلب این مواد یا باید به طور مکرر استفاده شوند یا مدت زیادی طول می کشد تا عمل کنند.

این در حالی است که اکنون ادعا شده است که یک پوشش جدید و بادوام بر هر دوی این کاستی ها فائق آمده است.

در ساخت این ماده که در دانشگاه میشیگان ساخته شده است از پلاستیک پلی اورتان معمولی استفاده شده که با روغن درخت چای و روغن دارچین ترکیب شده است و همانطور که مشخص است، همه این مواد برای انسان بی خطر هستند.

این ماده در حالی که به شکل مایع است، یا با یک برس یا فرچه روی سطوح مالیده می شود، یا روی مواردی مانند دستگیره درب یا صفحه نمایش لمسی افشانه می شود و پس از خشک شدن، پوششی سخت و شفاف ایجاد می کند که ادعا می شود در کشتن باکتری ها و وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی تمام ویروس ها و باکتری ها با روغن چای و دارچین!

نابودی تمام ویروس ها و باکتری ها با روغن چای و دارچین!