مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 13:572022-08-30ورزشي

نوجوانان هندبالیست به فینال رسیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در آخرین و حساس ترین مصاف خود در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی منامه بحرین فردا (چهارشنبه) از ساعت 19: - تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دیدار فینال رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف کره جنوبی می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در آخرین و حساس ترین مصاف خود در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی منامه بحرین فردا (چهارشنبه) از ساعت 19:30 به وقت ایران در دیدار فینال مقابل کره جنوبی صف آرایی می کند تا تکلیف نهمین قهرمان مسابقات هندبال نوجوانان آسیا مشخص شود.

ملی پوشان نوجوانان ایران که با شایستگی با همراهی کادر فنی مجرب خود به دیدار فینال رقابت های قهرمانی آسیا راه یافته اند حالا یک گام تا رسیدن به جام قهرمانی فاصله دارند.

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا با سه پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله نیمه نهایی شد.

ملی پوشان ایران در نخستین دیدار خود مقابل کره جنوبی با نتیجه 29 بر 24 تن به شکست دادند اما در ادامه و در دومین دیدار مقابل هند با نتیجه 64 بر 14 به پیروزی رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان هندبالیست به فینال رسیدند

نوجوانان هندبالیست به فینال رسیدند