مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 13:422022-08-30اقتصادي

بیش از 1700 البرزی از تسهیلات سفر ریاست جمهوری بهره مند شدند


مدیرکل امور دارایی و اقتصاد استان البرز گفت: فرصت پرداخت وام 15 میلیون تومانی سفر ریاست جمهوری در استان البرز برای 4500 نفر فراهم است که تا کنون 1743 نفر از این تسهیلات برخوردار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رضا جعفری، مدیرکل امور دارایی و اقتصاد استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه بیش از 12 شهرک صنعتی دولتی و خصوصی در البرز فعال است، ادامه داد: با توجه به وجود چنین ظرفیت هایی در کنار جوانان متخصص و تحصیلکرده نباید نرخ بیکاری در البرز 9.

5 باشد.

وی احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال را جزو اولویت های این مجموعه برشمرد افزود: در کنار این اقدام، جذب فرصت های جدید سرمایه گذاری از دیگر برنامه هایی است که در البرز در حال اجرایی می شود.

این مقام مسؤول از تهیه اطلس فرصت های سرمایه گذاری خارجی در البرز خبر داد و یادآور شد: تاکنون 170 فرصت سرمایه گذاری جدید در البرز شناسایی شده اظهار داشت است، با هدف توسعه اشتغال و تولید در استان چاره ای نداریم جز اینکه به طرق مختلف سرمایه گذاران را به البرز  جذب کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اختصاص یک هزار و 100 میلیارد تومان در سال گذشته در قالب تبصره 18 گفت: این در حالی است که از این میزان حدود 46 درصد تاکنون جذب شده که دلایل جذب کامل استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1700 البرزی از تسهیلات سفر ریاست جمهوری بهره مند شدند

بیش از 1700 البرزی از تسهیلات سفر ریاست جمهوری بهره مند شدند