مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 13:172022-08-30سياسي

مومنی: مقابله با مواد مخدر کماکان و با شدت ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ دکتر اسکندر مؤمنی در سفر به استان فارس در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این استان شرکت کرد و گفت: - دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه افغانستان به یکی از کانون های اصلی تولید مت آمفتامین ها تبدیل شده است، گفت: مقابله با موادمخدر کماکان و با همان شدت ادامه دارد؛ از نقطه صفر مرزی گرفته تا عمق شهرها.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ دکتر اسکندر مؤمنی در سفر به استان فارس در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این استان شرکت کرد و گفت: ستاد مبارزه با موادمخدر چهار حوزه مقابله، درمان، پیشگیری و توانمندسازی را پیگیری می کند.

وی افزود: در طول بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات بسیار خوبی در حوزه مقابله با عرضه انجام شد که اگر این اقدامات نبود، الآن شرایطمان به مراتب بدتر بود.

دبیرکل ستاد بیان داشت: مقابله با موادمخدر کماکان با همان شدت ادامه دارد؛ از نقطه صفر مرزی گرفته تا عمق شهرها.

مؤمنی با بیان اینکه بیش از 90 درصد تریاک جهان در افغانستان تولید می شود، گفت: این کشور به یکی از کانون های اصلی تولید مت آمفتامین ها شیشه- تبدیل شده است و ما نیز باید تلاش خودمان را در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مومنی: مقابله با مواد مخدر کماکان و با شدت ادامه دارد

مومنی: مقابله با مواد مخدر کماکان و با شدت ادامه دارد