مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 12:372022-08-30اقتصادي

186 مسکن مقاوم سازی شده در نهاوند افتتاح شد


186 واحد مسکن مقاوم سازی شده روستایی در شهرستان نهاوند به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند؛ ظهر امروز و در هفتمین روز از هفته دولت 186 واحد مسکن مقاوم سازی شده روستایی با حضور مسئولین شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند در جمع خبرنگاران گفت: مقاوم سازی این تعداد واحد مسکن روستایی در سال جاری انجام گرفته که با اتمام عملیات اجرایی آنها تاکنون 20 هزار و 406 واحد مقاوم سازی شده روستایی در شهرستان با اعتبار 40 میلیارد تومان انجام یافته است.

علیرضا نثاری افزود: شهرستان نهاوند به لحاظ مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در سطح کشور از رتبه بالایی برخوردار است و به منطور ادامه عملیات بهسازی و مقاوم سازی امسال وام مسکن روستایی با تصویب دولت به  209 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در حوزه نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی نیز تاکنون 21 هزار و 240 متقاضی به منظور اخذ تسهیلات نوسازی به بانک های عامل معرفی شده که تاکنون عملیات ساخت 20 هزار و 320 واحد به اتمام رسیده و پایان کار خود را دریافت کرده اند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند تأکید کرد: نوسازی مسکن روستایی شهرستان نهاوند به میزان 80 درصد رسیده که خوشبختانه در این رمینه حائز رتبه نخست کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

186 مسکن مقاوم سازی شده در نهاوند افتتاح شد

186 مسکن مقاوم سازی شده در نهاوند افتتاح شد